Tilaus- ja toimitusehdot

1. Tilaaminen

Voit tilata tuotteet verkkokaupasta lisäämällä tuotteet ostoskoriin ja maksamalla tuotteet verkkokaupan ostoskori sivulla. Vaihtoehtoisesti voit tilata tuotteet sähköpostilla tai soittamalla asiakaspalvelunumeroon. Sähköpostilla tai puhelimella tilatessa, maksu suoritetaan ennakkomaksuna sähköpostiin lähetetyllä laskulla. Verkkokaupan tilaus vahvistetaan aina sähköpostiin lähetetyllä tilausvahvistuksella.

2. Hinnat

Hinnat sisältävät voimassa olevan arvolisäveron. Tuotteiden hinnat eivät sisällä toimitusta. Toimitushinta näkyy verkkokaupan kassalla tuotteiden kokonaismäärän ja toimitustavan perusteella. Tuotteiden hinnat voivat vaihdella kampanjoiden ja tarjousten aikana.

Emme vastaa tietoteknisten päivitysten aiheuttamista hinta- tai tilausvirheistä.

3. Tuotteiden toimitus

Ihankotona.fi verkkokauppa toimittaa tilauksia Manner-Suomeen. Ahvenanmaalle tai muualle toimitettaessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme: asiakaspalvelu@ihankotona.fi

4. Toimitusmaksut

Palvelun tarjoaja toimittaa myymänsä tuotteet kolmannen osapuolen kanssa tekemänsä kuljetussopimuksen perusteella. Kuljetuskustannukset lisätään tilauksen hintaan. 

Postikulut 6,90 €. Pienet pakettitilaukset toimitetaan lähimpään Postin noutopisteeseen. Kotiintoimitus 15,90 €.

Yli 99€ tilaukset ilman toimituskuluja kotiin tai rahtiyhtiön lähimpään noutopisteeseen.

Ilmainen toimitus kun noudat tuotteet myymälästä. Voit noutaa tilaamasi tuotteet Mattokymppi Oy:n toimipisteistä Helsinki, Espoo, Vantaa, Lahti tai Jyväskylä.

Noutomyymälät

Mattokymppi Helsinki Kauppakeskus Kaari (2.kerros)

Mattokymppi Espoo, Kauppakeskus Liila

Mattokymppi Vantaa, Porttipuisto Shopping (Iskun tiloissa)

Mattokymppi Lahti, Kauppakeskus Valo (Laune)

Mattokymppi Jyväskylä, Palokan Kotikeskus

5. Toimitusaika

Lähetämme varastossa olevat tuotteet 2-5 arkipäivän kuluessa. Tilaustuoteiden toimitusaika on määritelty tuotetietojen yhteydessä. Tuotteiden toimitusajat määräytyvät tuotekohtaisesti. Toimitusaika riippuu tuotteen saatavuudesta ja lähetyksen määränpäästä.

6. Maksutavat ja maksuehdot

Käytämme Klarnaa kaupan ostotapahtuman (check-out) tarjoajana. Tämä tarkoittaa sitä, että saatamme siirtää henkilötietojasi yhteys- ja tilaustietojen muodossa Klarnalle, kun kaupan ostotapahtuma on ladattu, jotta Klarna voi hallinnoida ostostasi. Siirrettyjä henkilötietojasi käsitellään Klarnan oman tietosuojailmoituksen mukaisesti.

Verkkopankkimaksut:

  • Aktia
  • Danske Bank
  • Handelsbanken
  • Nordea
  • OmaSp
  • OP
  • Pop Pankki
  • S-Pankki
  • Säästöpankki
  • Ålandsbanken

Korttimaksut:

  • American Express
  • MasterCard
  • Visa

Mobiilimaksut:

  • MobilePay
  • Pivo
  • Siirto
  • Apple Pay (tulossa pian)

Lasku- ja osamaksutavat:

  • OP Lasku
  • Walley
  • Klarna

Maksuehdot https://www.checkout.fi/ehdot-ja-sopimukset/maksuehdot

7. Tuotteen palauttaminen

Palautusoikeus

Tuotteillamme on 14 vuorokauden palautusoikeus. Kaikista palautuksista veloitamme palautusmaksun 6,90 € (pl. myymäläpalautus). Palautusaika alkaa siitä päivästä lukien, kun tuote on vastaanotettu.

Voit palauttaa tuotteen:

  • mikäli tuote on käyttämätön ja virheetön
  • tuotepaketin lisäksi tuote tulee olla pakattu tuotepakkaukseensa tai vastaavaan
  • kaikkien lappujen ja hintamerkintöjen tulee olla paikoillaan
  • tarkista, että palautat kaikki osat, myös mahdolliset käyttöohjeet ja pakkausmateriaalit

Palautusoikeus ei koske:

  • määrämittaan leikattuja tuotteita
  • kokoamista tai asentamista vaativia tuotteita

Emme hyvitä alkuperäisiä toimituskuluja, vaikka palauttaisit kaikki tilaamasi tuotteet.

Palautustavat

Postin toimittamat tilaukset voit palauttaa tilauksesi mukana tulleella osoitekortilla takaisin varastollemme. Pakkaa palautuksesi siististi mielellään alkuperäiseen pakkaukseen ja vie toimitus lähimpään Postin toimipisteeseen.

Jos tilauksesi toimitti muu rahtiyhtiö, ole aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme, jolloin saat ohjeet palautukseen. Voit olla yhteydessä joko sähköpostilla osoitteeseen: asiakaspalvelu@ihankotona.fi tai soittamalla numeroon 050 566 9644. Asiakaspalvelumme on avoinna ma-pe klo 8-16.

Huomioithan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei riitä tilauksen peruuttamiseksi. Noutamattamasta tilauksesta veloitamme 14,90, joka vastaa todellisia toimituskuluja meille.

Palautusosoite:

Asiakaspalautus
Ihankotona.fi
Puulaakintie 9
40320 Jyväskylä

Tuotteen palauttaminen myymälään

Voit palauttaa tuotteet näihin Mattokymppi Oy:n toimipisteisiin.

Mattokymppi Helsinki Kauppakeskus Kaari (2.kerros)

Mattokymppi Espoo, Kauppakeskus Liila

Mattokymppi Vantaa, Porttipuisto Shopping (Iskun tiloissa)

Mattokymppi Lahti, Kauppakeskus Valo (Laune)

Mattokymppi Jyväskylä, Palokan Kotikeskus

Palautuksen hyvittäminen

Palautetun tuotteen hinta korvataan tilauksen maksutavan mukaisesti. Teemme hyvityksen seitsemän vuorokauden kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet palautuksen. Teemme hyvityspäätöksen vastaanotettuamme tuotteen.

Emme hyvitä tuotetta mikäli,

  • tuotteessa tai pakkauksessa on puutteita
  • tuotetta on käytetty
  • tuote on koottu tai asennettu

Mikäli tuotteen kunnossa havaitaan puutteita, asiakaspalvelusta ollaan teihin yhteydessä.

Reklamaatiot/tuotevirheen korjaaminen

Jos toimitettu tuote on viallinen tai virheellinen, ole mahdollisimman nopeasti yhteydessä asiakaspalveluumme

  • mikä tuote ei ole virheellinen, ihankotona.fi voi hylätä reklamaation ja periä tuotteen palautuksesta aiheutuneet kustannukset asiakkaalta.

ihankotona.fi ei vastaa

  • asiakkaan väärinkäytöstä tai huolimattomuudesta aiheutuneista virheistä
  • tuotteen normaalikäytössä aiheutuneesta kulumisesta

8. Muut ehdot

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Käyttäjä hyväksyy ehdot käyttämällä palvelua.

Emme vastaa tietoteknisten päivitysten aiheuttamista hinta- tai tilausvirheistä.

Mattojen koko voi vaihdella 5%

Paytrailin tarjoamat maksutavat
Klarna. Kokeile ennen kuin maksat.
Nimike lisätty ostoskoriin.
0 nimikettä - 0.00